Z mé dílny XL

Velmi velmi nemocná lžíce v kartézské soustavě souřadnic aneb Kterak zcr po letech částečně zprovozuschopnil fotoaparát.

===

(Fotoaparát se totiž přede mnoha a mnoha lety porouchal – divně ostřil, hlásil neustále nedostatek šťávy atd. A než já něco odnesu do servisu. A než já snad nějaké náhradní zařízení sobě koupím. Voda teče, hora ruit, karavana jede.

Nicméně řízením řízené náhody, zahrnující internetové průzkumy a jiné kratochvíle, to zase zdá se fotí (jakkoli já jsem zapomněl, co jsem se snad byl kdys stih‘ naučit, podle čehož ty fotky taky vypadají…), a tak se snad v dohledné době pokusím trochu dohnat prezentaci toho mála, co jsem v období nefunkčního foťáku snad vyrobil. Mnoho toho není, žně to nebudou, doba dílně nepřeje.)

Po této nejapné introdukci tedy dnešní kus: drobná plastika

Velmi velmi nemocná lžíce v kartézské soustavě souřadnic

(Mosaz, měď, alpakovaná mosazná lžíce 85×125×135 mm, cca 2013) … vše pájené natvrdo, ten roztomile chorobný povrch se udělal tak nějak sám od sebe, působkem plamene, tavidla a prudkého zchlazení. (Podotýkám, že od doby, kdy jsem tenhle kus spáchal, uplynulo docela dost času, a fotil jsem ji, jak je, tj. mírně olezlou – míněna ta mosazná hranolovina))

lzice_01lzice_02lzice_03

Příspěvek byl publikován v rubrice Z mé dílny. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

