Řezník vypráví

(ne, tam toho nemyslím)

===

Chystal jsem se ráno dělat jitrnice, ale zaspal jsem, a tak jsem musel místo toho dělat rovnou dopolednice a polednice. Ale lidi to stejně nepoznaj. Jak říkával fotr – lidi sežerou fšecko, dyž je to namletý a parádně vychucený.

Přišel mi sem normálně do krámu chlap, co si myslel, že když řekne: „Máte jelito?“, tak je to to samý, jako by řekl „Nemáte nenílito?“ Ty lidi sou dneska normálně blbý nebo co.

V pátek večír s křížkem po funuse vleze do kšeftu taková matróna, a poudá: „Slyšela sem, že máte prejt.“ A já na to: „Bejvávalo, matko, takhle při pátku už máme jenom u, v, w, x a z. Y nedovezli tendle tejden vůbec, krátký ani dlouhý, a háčkovaný věci maj vedle v konfekci.“

Příspěvek byl publikován v rubrice Co mne napadlo. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

