Snící mozek pěstuje svícník

horrorrové scenario (věnováno Alberto Vojtěchu Fričovi)

===

Pravděpodobně opět bojuji s mírným nachlazením, což se u mne vždy projeví velmi živými a výpravnými sny. A kromě shánění přepravek se středobodem posledních dní pro můj znavený klk gliové hmoty protkaný neurony ne hustěji než řídce stalo opečovávání oblíbené květinky zvané svícník. Problém svícníku pro zvýšenou obrazivost nádchou pokoušené CNS je, že tvoří roztomilé hlízy a útlé dlouhaté oddenky. S tím se jistě ve snu dá pracovat lecjak… já například v tom svém zjistil na lidských tělech podivné bouličky; která uhodila, to se ukázalo ve chvíli, kdy jim z kůže a z tělesných otvorů vylezly husté snopce svícníkových oddenků… ano, mé snové já mělo co do činění s parazitickým nakažlivým lidožravým svícníkem. Peripetie bojů s nákazou si přesně nepamatuji, rozhodně přišel na řadu nějaký postřik, ale pomohl jen částečně… invaze svícníku… logický krok – sekačka! chvíli asi vše vypadalo zvládnutelně, ale pak nastal děsivý obrat: lidé začali nemocnět svícníkem jen tak, jakoby ze vzduchu. No a taky že ano – zjistilo se, že nákaza svícníkem se přenáší vzduchem nesenou mikroskopickou drtí vzniklou sekáním svícníku sekačkou. V tu chvíli už jsem polobděl a sen docela slušně řídil a gratuloval si, jaké pěkné horrorrothrrillerro scénáře mě v noci baví, a že by z toho byl určitě trhák, kdyby se to napsalo. Tak jsem to teď napsal a uvidíme.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem zažil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Snící mozek pěstuje svícník

Napsat komentář

