Snící mozek shání přepravky.

průměty spánků

===

jdu ošuntělým uličním podloubím, z vrat vychází průvod prolétů s přepravkami, vida, ty zrovna sháním, zastavím jeden z neurčitých objektů, atribut žena, ptám se, kolik za ně, říká něco přes 40,-, zaraduji se, cena lidová, vcházím do předsíně, průchod do dvora, lidé, jsem odchycen kýmsi, prý rušení provozu, výprodej, vede mě vraty hloub do dvora, komusi mě předává, cosi se kolem mne rozhoduje, prý ten a ten a vezme mě do dolu, vtiskují mi do ruky čtvereček papíru, nějaké číslo, zároveň si uvědomuju špínu všude kolem, jsem v obleku, všímám si, že lístek je na rubové straně od kolomazi nebo oleje, teče mi to do dlaně, ale jsem zvyklý, vede mě k nějakým dveřím v podlaze, padám někam do tmy, divný labyrint chodeb, procházím tam, stále s doprovodem, všímám si manžety světle olivové košile – je už od nějakého oleje, ale nesu to statečně, nějaká skluzavka, průhled jako pod masou industrie v plenéru, opojení ze smyku, kloužu, zbytek v mlze, nakonec vycházím i s přepravkami, celý rozedraný, a venku zatím uběhlo dvacet let.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem zažil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

One response to “Snící mozek shání přepravky.

Napsat komentář

