Fanfára z Girgala

(Jan Křesadlo komponující)

===

Kdyby snad někoho zajímalo, jak zhruba zní fanfára pro šnečí lastury a marimbové kotle, jejímž notovým zápisem začíná kapitola -U- Křesadlovy sci-fi férie Girgal (stručně: psoid mezi tučňákoidy), nechať si pustí její midi provedení: soubor ke stažení.

-U-

Pozn.: Přepis do midi je poměrně věrný zápisu, akorát jsem mírně vyvážil dynamiku; ‚prdlavý zvuk‘ reprezentuje midi tuba, marimba ponechána.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem četl. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Fanfára z Girgala

    • No vidíš, já vůbec netušil, že něco takového napsal… kdysi dávno jsem přečetl Fugu trium a Mrchopěvce a snad ještě i něco dalšího, a teprve nedávno jsem si říkal – dlouho žádný Křesadlo – a našel Girgala… (podotýkám, že jsem sci-fi, jakkoli se autor mírně pobaveně distancuje, četl hodně…)

Napsat komentář

