Firemní příběh

proč to…

Nejmenovaný řetězec buduje nový hypermarket. Erbovní barvou oranžová, zahradní architekt projektuje záplavu rakytníků, hlohyň a jeřabin.  Po třech letech marketingový ředitel s hrůzou zjišťuje, že k podzimu mezi rozbujelými bobulemi prodejna opticky zcela zaniká. Porada, výsledkem brigáda na sběr bobulí. Zklamaní kosi, hladové sýkorky. Lidé se diví: proč to radši nevykácejí.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Co mne napadlo. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s