Opisátů & citátů půl třetího páru

pro mírné koutků pozdvižení u světa bezútěšlivosti

===== [sic]

„V patnáctem dílu se Tarzan snaží zachránit aviatičku Barbaru ze spárů prastarých a nenávistných židovských náboženských fanatiků, kteří pro ní chystají smrt na kříži.“

Zelené hnojení, budoucnost zemědělství
napsal
Bart. Mikulka
hosp. správce
1925
Nákladem „milotického hospodáře“ v Miloticích n. Bečv.
vytištěno ve vlastní knihtiskárně.

„Vděk svým húněným bufám o plstěných, jako koturny vysokých podešvích, vešla z pokojů – ani nešustlo…“

„Zničehonic odhodil Höller ptáka na podlahu, vyskočil a odběhl v dílně kamsi dozadu, takže jsem ho už neviděl, ale počkal jsem a stále pozoroval dílnu, dokud se Höller zase neobjevil a nesedl si zase na židli a znovu se nepustil do vycpávání ptáka; na podlaze jsem teď zahlédl vedle Höllera velkou kupu celulózy a říkal jsem si, tak tohle všechno ještě Höller nacpe do ptáka, a já myslel, že už je úplně vycpaný. Vycpává, aby nějak přestál noc, řekl jsem si. I kolem dvanácté stále ještě vycpával ptáka.“

dva postarší pánové o čaji:
„Vona kupuje takový sračky… broskvový, citronový… mango s máslem.“

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem četl. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

