Na zelené kedlubny močiti, zvratky utírati

(dosti nechutný vylučovací sen)
… s gymnaziálním učitelem zeměpisu/tělocviku v suterénu, udělá shyb a sundá z traverzy pod stropem schované klíče od něčeho; pak v nějakém skladu/kabinetu přerovnávám jakási ženská torza a končetiny (jakoby figuríny) zabalená v igelitových sáčcích, jsou podlouhlá, v podlouhlé bedně, rovnám je, krásně zapadají; učiteli o tom něco vysvětluji, chápe to a chválí… pak doma v kuchyni ve špajzu, chybí dveře jakoby na obou stanách, musím močit, je tam bývalý školitel, říkám – nejsou tu dveře – on – že stačí sloupek; močím zády ke sloupku do plastové ošatky (pletené, se třemi tupými rohy) se zelenými kedlubnami s natí, moč protéká a jemně cáká všude okolo (trapnost; další zelenina), močím dlouho, všimnu si toho protékání, poslední zbytky pak chytám do modré misky, nesu předsíní vylít na záchod, ale cejprám, na linu je stejně jakoby nablito, vylívám moč z misky do záchodu, pak beru toaletní papír a jdu utřít tu podlahu, jsou tam hutné koláče zvratků (vypadají jako hrubý špenát), nabírám je, chce se mi zvracet, přemáhám se, musím jít znovu, intenzivní mazlavost; školitel je tam pořád, směje se?, hmotu mám i v ústech, snažím se ji s velkými obtížemi vytlačit. Probouzím se.

(to mám z toho, že odcházím spát důkladně napitý vody…)

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem zažil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Na zelené kedlubny močiti, zvratky utírati

  1. Tenisáku – vopravdická voda, po alkoholu takové sny nemívám; nejpestřejší, když na mě leze nachlazení, ale tohle mě samotného docela rozhodiloCorwexi – a to to máš jen zprostředkovaně – co mám říkat já.

Napsat komentář

