Po koncertu, k němuž nedošlo,

prozměnu koncert, k němuž pravděpodobně dojde; přijďte:
Marináda dekorativních aspektů vystoupí 21. června (úterý) ve 20 h opět v karlínském Prostoru Underground s progresivním programem:

Vířící bludiště bludů z nudy KolotočemŠpičková událost prvořadého významu. prostě koncert. (v rámci Druhé pětiletky, pod záštitou ministerstev kultury několika středoasijských republik, a z čiré radosti.)

a to nejspíš v obsazení
hlas
laptop
zobcové flétny/sirenofony/etc
klarinet/saxofon/el. kytara
klarinet
trubka
pozoun
el. kytara
baskytara
klávesy
perkuse I
perkuse II

Bude to v Undergroundu as naposled, neb po prázdninách Prostor končí/se bude stěhovat, přijechejte tedy na ocelových MHD-ořích (či doražte pěšky) si ještě naposled vychutnat rozjímavou hudbou naplněný sklep, kterým prošly dějiny a Vltava!

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Po koncertu, k němuž nedošlo,

  1. Na koncert se asi nedostanu, ale jsem moc rád, že k němu dojde a obecně, že se držíš, žiješ a užíváš života :-) (Ztratil jsem Tvůj mail, můžeš mi ho prosím poslat? -> moje_krestni_jmeno.moje_prezdivka.moje_prijmeni -zavinac – gmail.com)

Zanechat Odpověď

