Bloggeři jdou do kina

Velká žranice ve Světozoru
Silnější povahy si dovoluji upozornit na dnešní promítání Ferreriho Velké žranice (1973) spojené s přednáškou filmového historika Adriana Aprá.

dnes v 17.00, malý sál
Coby meta-upoutávku na film si dovolím ocitovat perlícího uživatele POMO:
„Problémom tohto filmu je, že sa nám nesnaží nič zdeliť. Originálny námet ho robí nezabudnuteľným a jediným svojho druhu, no jednoduché spracovanie a (ne)vykrištalizovanie samotného príbehu nás necháva nedotknutými. Zasmiať som sa zasmial a k Noiretovej postave som si dokonca vytvoril sympatie a porozumenie. Pekná postavička. Ale od snímky podobných ambícií (obsadenie, potenciál kontroverznosti) som čakal oveľa viac.“
(mám pocit, že už jsem se o tenhle komentář kdysi otřel)

PS.: Ovocný Světozor zavírá až ve 20:30 a mají tam ke konci otevírací doby slevu na chlebíčky.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Bloggeři jdou do kina

  1. A Tesco v Máji v devět a na (plněné/ochucené) pečivo. (Fricadella s párkem, mmm!) Ale mám toho dost na práci a nestíhal bych v půl osmé filmáč na fildě, i když tentokrát dávají Hannekeho Das Schloß, což mě valně neláká.

  2. mimochodem POMO, je-li to ten pravý POMO, jako že asi ano, psával pod občanským jménem (Martin Pomothy) i recenze do Cinemy (té původní) a nebývalo to tak tragické.jinak Žranice nepatří k mým top09 kouskům. ale přátelé, snad již brzy u nás bude uveden nový film Jacquesa Rivettea Šestařicet pohledů z vrcholku Svatého Loupa.jinak už jsem ti, zcr-e, doporučoval Phillipe Fernandeze, muže přirovnávaného k Royi Anderssonovi a Jacquesu Tatimu?

  3. No to byla zase účast… co už s vámi.Ofelie, to už se bloggerům stává :-)Billy, u mě vyhrál višňový pohár, i když na medaile to nebylo.Corwexi, byl jsi omluvenWaidersi, je to on, já na něj nemám nijak spadeno, jeho další produkce mi vcelku unikla, nicméně v tomhle komentáři je ‚něco špatně‘.Ten film mám svým způsobem rád, protože tam nakonec vše dobře dopadne a duch zvítězí nad hmotou.Tuším jsi se zmiňoval; kdyby něco hráli, dej rozhodně vědět.

Napsat komentář

