Znepokojivé trendy

Kdo se bojí Jiřiny Jiráskové?
Občas si tak prohlížím v toplistu, které dotazy ve vyhledávačích sem zavávají mé milé čtenáře (dělá to každý, a kdo tvrdí, že ne, dělá to dodnes, nebo nepoužívá toplist). Bezpečně tak například poznám, že se v hodinách literatury už zase probírá univerzitní román, a článek Práce s kovem a jinými materiály taky nezahálí. Krom sezónně periodických a/nebo celkem stabilně vyhledávaných najde se občas žhavé thema, které vyvolá krátkou intenzivní přepršku přístupů… například dneska ráno jsem si všiml na Novinkách článku o východoslovenské hipocidě; pomyslel jsem si, že od časů Dostojevského se toho mnoho nezměnilo, protože podobná scéna je ve Zločinu a trestu (Raskolnikovův sen), geniálně zhudebněná ve II. větě Vokální symfonie Vladimíra Sommera… no a hádejte – za den pěkné čtyři přístupy na příslušný článek. Tak koneckonců popularizace jako popularizace, třeba si alespoň někdo přečetl tu Paveseho báseň použitou ve třetí větě.
Pobavil mě i přístup z dotazu „co je hafnium“ a o den později „co je fakáč“ a „panensκá bǀána foto“ (za obé vděčím Zlatému fakáči panu Karlu E. Gottovi).
Kde ale přestává sranda – už pěkných pár dní se mi sem na blog trousí jacísi supi, tak tři čtyři denně, ze seznamáckého dotazu

jirinajiraskovazemrela.jpg
Mám tu pochybnou čest být v seznamu na tento dotaz první – dokonce i před bulvárem – kvůli jednomu recentnímu článku, který je vlastně úplně o něčem jiném…
Docela by mě zajímalo, kdo a proč tak toužebně očekává smrt JJ.
Včera bylo těch supích přístupů osm.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Znepokojivé trendy

  1. Já jsem na starém blogu měla nejvíc pravidených přístupů na výraz "drcení koulí" a to jen proto, že jsem se o jednom člověku vyjádřila, že má hlas, jako kdyby mu drtili koule. Blog už není, tak ti tímto přátelsky tenhle odkaz předávám a užij si to :-)))A paní Jiráskové přeju ještě dlouho pevné zdraví!!!

  2. Albete, aby ses mi sem ještě nezačal bát chodit :-)asTMO, občas ale radši nevědět :-)Báro, tomu říkám kukaččí vejce… a to jsem ten odkaz výše (jak si jistě nikdo nevšiml) radši vložil jako obrázek… :-]

  3. No tak já měl díky článku "Prezentace "Mars" z mailu" v onen den, kdy se měl Mars podle autora té idiotské prezentace přiblížit k Zemi na dvojnásobnou vzdálenost Měsíce, za den 400 přístupů. A koukám občas na to, odkud a co hledají ti, co přicházejí, to jo. Občas mě to fakt vyvede z míry:)

  4. … ostatně v Googlu mají celé zvláštní oddělení, které má v popisu práce strašlivě se řehtat nad vyhledávanými výrazy… mají zkrácenou pracovní dobu a do důchodu (předčasného) odcházejí jako trosky, které už nic nepřekvapí… pododdělení, kde nad vyhledávanými výrazy kroutili hlavami, bylo uzavřeno jako příliš zdravotně nebezpečné…

Napsat komentář

