(mladý pár venčí)

písknutíženský hlas: „Ke mně!“
mužský hlas: „Ke mně!“
ženský hlas: „Ke mně!!“
mužský hlas: „Ke mně!!!“

pekingský palácový převrat

svět je sluníčkový místo

s cellem na koloběžce

někdo tu venčil pumu!

poznej stranu podle volebního hesla: „Kozy!!!“

symfonie č. 10 Fis dur „Nezapočatá“

Milujte se a množte se, nebo aspoň pučte!
(Parthenogenesis 3:42)

Rebel – perla mezi pivy
Perla – rebel mezi víny

kolik kýčovitých romantických nesmyslů by ze mne mohlo vypadnout, kdybych trochu povolil…

Do jámy lvové? Nasrat!

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “(mladý pár venčí)

Napsat komentář

