Den, kdy se název nedostavil

Čekání na Perexe
Vzal jsem do ruky dalekohled a uvědomil si, že je to zařízení, které není potřeba zapnout ani mu měnit baterky, a že sám od sebe nepřestane fungovat.

Na poli seděla myš a pozorovala mne. Já ji neviděl, ona mne ano.

Please enter your PINE CONE

jakýsi film s van Dammem… stupidní začátek („neaktivní plutonium“), sračkoidní klišé… a pak dojemná mírně postelová scéna a na okamžik dokonalá podoba JCvD s – Mr. Beanem.

Den, kdy zemřel Ilja Hurník
Den, kdy popravili Lukáše Hurníka

Příležitostný tanečník rotačně-hopsacího typu.

ztráta schopnosti rozlišovat populární melodie

Katalpy z Jericha

Čapkova Šlépěj jako prolegomena k landartu?

pohanský svátek —> pohansko-křesťanský svátek —> pohansko-křesťansko-konzumní svátek … tomu říkám od desíti k pěti

Den, kdy zemřel Petr Eben
Den, kdy Marek Eben spáchal sebevraždu

V Thajsku se rodí zejména siamská jednerčata.

apoptóza teroristické buňky

Dal si do toalety z ryzího zlata namontovat plovák z ebenového dřeva, a teď se diví.

7 responses to “Den, kdy se název nedostavil

  1. Ten dalekohled… to je fakt! Zázrak. A bude jich míň a míň. Tuhle jsem si vzpomněl na mechanickou vrtačku. Takovou tu s ozubeným kolem, jako dítě jsem ji vídal u pradědy. Geniální, prosté a nezničitelné. A pořád funkční.

  2. nechtěl jsem to překombinovat :-) u echtovního ebenu taky nic – ten může mít až 1.25 g/cm3… takže možná dvojtěžká voda s 2H a 18O (nenašel jsem hustotu; H2(18O) má taky kolem 1.1…)nicméně kdybys splachoval nasyceným roztokem směsi mravenčanu a malonanu thallného, mohl bys mít plovák klidně ze žuly, jen by ses z něj asi neradoval dlouho :-]

Napsat komentář

