Když na vás ve snu

dvakrát nevyprovokovaně zautočí prázdný dětský kočárek…
… a nebo když se potápíte v 10% cukerném roztoku, a pak hledáte na klávesnici jakýsi obksurní znak, a pak ve slapstikózní sekvenci jste svědky trhání rajčat, která jsou v dalším záběru zlá a musí je zahnat jakýsi neforemný tvor zjevně patřící do rodiny…

redeteritorializátor deteritorializaci redeteritorializoval

o vlásek – o fous – o pubický chlup

Vhodit lístek do Kočkovy urny.

Jacques Krupnik

All those Huxleys

TRH – totálně rozhašené hospodářství (rozliš. od hospodářství plánovaného, kde je možné překročit normu výroby toaletního papíru o 80 % a stejně chodí všichni posraní)

Pyotr Ilyich Tchaikowski – Nuketracker

Battle of Thermop Hill

… plete si diplodoka s diplokokem

Čáryfuck a jeho věrná žába Touch-oud *)

Scéna z můstku vesmírné lodi Enterprise:
„Kapitáne Kirku, co to máte na sobě?“
„Já nejsem Kirk, já jsem Hopkirk.“
„Tak to tady nemáte co dělat, už ať Vás tu nevidím!“
„Vy mě vidíte?“
„Ne.“ *)

Pyotr Ilyich Tchaikowski – Symphony No. 6 „Pathetic“

You have paštika eyes

*) Kdo odhalí souvislost mezi označenými … hergot, jak by se tomu mohlo říkat? blogstrofami? …, je kabrňák

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Když na vás ve snu

  1. *) No, jinou než „zahraniční seriálovitost, která byla k vidění i u nás“, nějak nenacházím. (Snad jen, že Čáryfuck taky dělal pěknej randáll, když na to přišlo…) Jinak se to liší i desetiletím, kterak jsem pátráním zjistila.

  2. Kupodivu dnes pro mne non-germánské obrativo!Ka-brňák nejsem, jsem Ka(mi)-o-stravák. Oba seriály, obě vítězství ducha nad hmotou. Snad jen Jeff Randall a Marty Hopkirk byli dva a James T.Kirk jeden. Určitě by to věděl Spock…

Napsat komentář

