Více takových pohřbů!

Drüben hinterm Dorfe liegt ein Karussellmann
„Když jsem byl mladší (v letech po roce 1969), říkal jsem si v podobných případech: jen se předvádějte, stejně vás přežiju. A taky že jo. Teď už to nejde, a ani utéct už není kam.“ (B. Doležal, cit)

Viděl jsem ježka mířit k silnici.
Viděl jsem stonožku vstupovat do budovy.

Klinická opatrnost

…jako nechuť jít se podívat, že ta řasa v oku opravdu je

Matky z nerezu – sitkom ze svobodárny n. p. Zavitex Blansko
Nově v rově – magazín o čerstvě zesnulých celebritách
…sám s nenapuklou pistácií – námět pro psychothriller
(à propos, pokud bych chystal invazi do Íránu, nebylo by to kvůli ropě, nýbrž kvůli pistáciovým oříškům)

Co to vlastně má farmářka Havránková na hlavě?!

„…záhadná historka o vracejících se utopencích…“ (T. Brdečková, Reflex 40, str. 53 – v kladné recenzi na Strach(y) ze tmy)…
tak ruku na srdce – copak si vy představíte pod pojmem „vracející se utopenec“? Já něco esofageálně tragického.

„Ať jsem zatracen… přesně to jsem ti chtěl říct.“
„Patetičtí Pozemšťané…!“
(z českého dabingu fmu Flash Gordon)

Jediným účastníkem zrušeného srazu.

8 responses to “Více takových pohřbů!

  1. asTMO, i přes vyjádřenou podporu doufám, že pistáciovody zůstanou otevřené.Waidersi, stornovací e-mail jsem si přečetl dnes ráno, vyraziv včera časněji (na večeři)… odmítli, ti dva. Hm.Gombo, asi tak. Brdečková asi v poslední době utopence nezvracela.

Napsat komentář

