Volby jako estetický problém

U tribuny dítě stálo, z plna hrdla zvracelo.
Blahosklonně se usmívající Paroubek.
Blahosklonně se usmívající Filip.
Blahosklonně se usmívající Rath.
Blahosklonně se usmívající Hašek.
Oranží lemovaný podkožní tuk, slaný pot.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Volby jako estetický problém

  1. Hm, kdyby jenom to. Ty se máš, že ti vadí jen tlusťoši a oranžová barva.Já jsem na tom hůř – vadí mi 99% osazenstva PS PČR, ale i Senátu, radnic a krajů. A především jejich BRATRŮ… Protože tak to v ČR funguje již od roku 1948, s malou formální obměnou po roce 1989 – „Já na bráchu, brácha na mně“. Výhodu tohoto modelu je, že ten exponovaný bratr (ten barevný – modrý, rudý, oranžový, zelený, černý, apod.), je VIDĚT, ten druhý nikoliv. Ovečky se ukájejí nad barvami, bratři mezitím dělaj tvrdej byznys. Ovečky zas dělaj divadlo pro bratry – a zadarmo. A pokud se barevný bratr zacáká jinou barvou (nebo fekáliemi), svlékne oblek, stane se bezbarvým… a na jeho místo nastoupí další bráška.- „Mě nezajímají ti lidi, co sou zač, mě zajímá ten program!“- „Však o to právě jde… Ty lidi zas nezajímá program a nezajímáš je ani TY. Zajímá je něco úúúplně jinýho, ale to ti pochopitelně nesdělí.“A tak to půjde pořád dokolečka dokola, dokud budou lidi v těchto končinách disciplinovaně stranicky myslet (menšina), anebo srát na věc (většina). A hledět přes kopce do Švýcarska, jak se hledí z hvězdárny na Mars.[komentář (25.10.2008, 12:53:24) obsahoval znak kazící zálohování; znovu vložil zcr]

Napsat komentář

