Formy života

Obsahy téhož
V metru… cool týpek, tak šestnáct, v divným vohozu, celej jako v medově žlutým plyši vole, viselo to na něm… hubené adolescentní Hele.

Vedlesedící slečna, čtoucí italsky psaný článek Società di massa, náhle několika prudkými, štítivými pohyby shodí s batohu na zem cosi, mně pod nohy. Podívám se – škvor. Zvednu batoh, aby mi doň/naň nevlezl… cukají mi koutky, naproti se taky někdo směje. Po chvíli (sic) mne napadne něco jako „Slečno, promiňte, to je váš škvor?“ nebo „Slečno, promiňte, utekl vám škvor,“ ale je pozdě.

Muf malý vibrující… !!! …

…tři otylé holčinky v letních šatečkách, hledící do mobilů, usazené na místě vyhrazeném pro smažky a opilce; holubi vláčení větrem; tlupa přiopilých zpocených fotbalistů táhnoucí z hřiště; nervózní řidiči; obilné pole; pravý obzor praskající pod tíhou frontálního systému.

tlustý sopránový kokršpaněl
mírně zvědavá mlčenlivá černá koule, 40 cm v kohoutku

třináct let si pamatovat kontext vtipu o krupičné kaši pobité mosazným plechem
přijít na návštěvu s pětilitrovým kanystrem destilované vody
po bouřce najít na balkóně cizí kobereček
obkreslit na postel svůj obrys
umýt hrneček savem

dillemmatta…

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Formy života

  1. Mám dilemno: Které že je to místo vyhrazené pro opilce a smažky? Ať su v obraze. Jímá mě neblahé tušení, že je to to místo, co si na něm hovím a čtu si o kvantové mechanice (a nerozumím).

  2. asTMO, oni všichni tři kreatůři jsou ideálním objektem frotérství… o_OKamio, konkrétně tohle: rampa transformátorové/výměníkové stanice, nedaleko hospody, vhodně stranou.Baldure, mám rád své čtenáře.

Napsat komentář

