Bouřky a krupobití

přívalové srážky
Nálada hustá tak, že by se dala krájet a Šloufova tlama na Novinkách… Blogsféra jak jeden muž mele o zatmění Slunce a Světozor celý týden točí dokola tři filmy… Hodinové čekání na minutku; hermelín na šestiny a nedodělané neslané hranolky…“Bude to třiasedmdesát…“ mlčím a nechávám si ze stovky vrátit 27 Kč… už tam nepůjdu… A obecný vkus jako agresivní mem, který oběti vymyje mozek a predisponuje ji k poslouchání Mozarta… „mámo, to jeale hezky nakreslený, žejo“… „a jak nám k tomu pěkně hrajou!“… nová edice toaletního papíru s Ladovými obrázky… pan Prošek pod dojmem četby Marxe uškrtil paní kněžnu, Hortensii zadávil Sultán a sežral Tyrl, myslivec se odstěhoval do Zeleného údolí a przní tam sopranisty z dětského pěveckého souboru, Jan dostal syfla a Vilém tripla, Barunku uklovaly vzteklé koroptve… a babička spáchala sebevraždu… jen Viktorka je pořád šílená… Tak předně náboženství uráží moje estetické cítění – mongoloidní svatí ve slaném nálevu, kadidlo, svěcené kočičky v tělesných otvorech… A zase už to vidím, lidé příliš blízko… aby netekla krev… a nebo třeba tahle upozornění, že jsem už dlouho nic nenapsal na blog… tak tady to je… A nesnesitelný secid, který sedí na stále rostoucí kupě pouťových mouder a duchaplných sentencí (Muž Býk? To jako Karel?)… abych nezapomněl: „Po zhlédnutí jednoho dílu Manželských etud jsem pocítil potřebu definovat pojem zbyteční lidé“ (Raskolnikovovi to neříkejte)…
A ten Zlatej drak, to je ňáký nový pivo?

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem zažil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Bouřky a krupobití

  1. ad zatmění – zaspala to moje drahá, zakže já také, čili nepíši nic takovéhoad ten zbytek – rovněž zde jsem si ničeho nepovšiml – je to pod mou rozlišovací schopnostíad co vlastně podnikám? – dobrý oběd, pak bazén, večer oolong čaj, později mojito … zítra kolo :)

  2. Tenhle text je podle mýho gusta. Takovej… surrealistickej… surově realistickej. Taky mě ten poslední díl Maželských etud zdecimoval… „Ivanka je mrtvá, už jí nevolej“

  3. @Teo, psal jsem to surrealisticky nasranej :-)… jenom ta zmínka o Etudách se netýká dílu s Marcelou; už si nepamatuju jména (klíčová slova: kadeřnice, mototechna, svatba dcery), šel někdy na začátku prázdnin.

  4. No jo, tyhle etýdy jako předchůdkyně RealityShow jsou wellmi poučné. Ten díl jsem asi neviděl. Pokud nejde o manželku toho namachrovanýho „Američana“, co tady nemohl podnikat, protože Češi jsou tak neschopní, blbí a malí, že prostě nepostřehli jeho velikost a nenechali se oslnit jeho talentem.

Napsat komentář

