Týden Smíšených Pocitů

a Měsíc Taky Takový.
Kde začít a kde skončit. Tak třeba zaškrcené hořko na rovné promoklé silnici, někde uprostřed mezi nocí a ránem… měl jsem se ožrat. A vůbec bych měl víc pít. A taky si někoho najít, i když průnik množin těch, co by stáli o mě, a těch, o něž bych stál já, je… prázdný. Což neznamená, že by se to časem nemohlo zhoršit. … A nejhorší na statu quo je nikoli to, že ne, ale to, že i kdyby, tak stěží. Nicméně je skvělé být znovu po roce usvědčen z dobrého vkusu. I když je vše vyjasněno a probráno. Trochu jsem to podcenil. Promiň, že se k tomu vracím.

A k tomu všemu (ale zcela mimo osoby a obsazení výše zmíněné) ještě pocit kulturní nekompatibility (nůžky se rozevírají a rty zůstávají stále častěji semknuté) a světonázor schopný otrávit studny v celém kraji. Přímo úměrno věkovému rozdílu a času strávenému sledováním netriviálních filmů.

Als habe ich schon geschrieben – Inkompatibilität als Lebensgefühl.
Und wie singt man anderswo – Wie seht ihr alle // Mich an so weh, // Als ob ihr wü&#223tet, // Wie mir gescheh‘?

Ovšem také nezvykle dlouhé chvíle upřímného smíchu. A mírně pochroumané koleno. A zima a vlhko a obecný nedostatek hub.

Co třeba: „Nevadilo by mi, kdybych teď umřel, ale sebevraždu neplánuji.“?

Špatně rozehrané partie.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co jsem zažil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 responses to “Týden Smíšených Pocitů

  1. Nepáchej sebevraždu… nejsi sám, kdo nemá partnerku, ani nejsi sám, kdo má pocit, že se celý svět řítí do pekel. To nám ale nesmí zkazit náladu. „Možná, že vyhynu, ale nejdřív tě sežeru,“ budiž naše motto (starci jako já možná pamatují, z čeho to bylo).

  2. já si to myslel, jen jsem si vyložil třikrát mimo jako že tři byli mimo. (tudíž jem se nakonec mimo octl). každopdádně tento příspěvek konkuruje „smutné trilogii“ a „zápiskům přiopitého“ v čele mého osobního žebříčku nejlepších tvých kousků.

  3. waidersi, já si myslel, že’s to tak asi myslel… a ostatně všechny ty příspěvky z Tvého „zcr’s top 3“ jsou tematicky vlastně dohromady jen jeden…chloé, býti Tebou více čten bude mi potěšenímBlueBeare, zhruba tak, že sebevraždu neplánuji, jak jsem byl napsal, pocit vpeklasvětapádu opravdu nemám a s mottem se opravdu neztotožňuji.

  4. jsem rad, ze jsi po mesici zase zpet :) ad „taky si nekoho…“ – nekdo se objevi, az to nebudes cekat (mluvim z vlastni zkusenosti). zkus mezitim jeste jednou propatrat ty mnoziny ;)

Zanechat Odpověď

