Z mé dílny XI

Anatomické inspirace
Tečně uříznutý třešňový suk se skoro vyhnilou větví, rozštípnutý na dva kusy. Z menšího jsem udělal takovou nijakou věc, a ten větší, ten mi pořád připomínal ucho. Tak jsem si řekl – udělám z něj ucho. A udělal jsem z něj ucho.

objekt Ucho (třešeň; 85x25x15; 2008)

Technologická poznámka – s třešní se mi nepracovalo tak dobře jako s jabloňovým dřevem, je sice taky tvrdá, ale hůře se brousila a leštila… Ovšem ta kresba!

Příspěvek byl publikován v rubrice Z mé dílny. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Z mé dílny XI

Zanechat Odpověď

