Mistři řemesla šperkařského III

Eva Eisler(ová)… když už je dneska Na plovárně!
Pokud vám filigránské konstrukce Antona Cepky přišly příliš geometrické a konstruktivistické, připravte se na nejhorší… Dílo Evy Eisler je nejen geometrické a konstruktivistické, ale i minimalistické (když už jsem se tak rozškatulkoval…). Autorka je vzděláním architektka a hlavním zaměřením designérka, a její šperky spojují vše dobré, co z těchto oborů šlo extrahovat: jednoduchost, elegance, geometrické tvary triviální i netriviální (fascinace Möbiovou páskou), vznešeně působící nerezová ocel v kombinaci se zlatem…

Bohužel jsem nenašel nějakou ucelenou kolekci jako v případě Cepky a Herynka (to už by tu takovýhle článek byl dávno), takže mi nezbývá, než nasázet odkazy leckam… tak tedy:

Stručně o výstavě, včetně profilu: zde
Rozhovor na Ihned (bez obrázků): zde
A další rozhovor s několika obrázky (šachy!!!): zde
A další rozhovor (Týden): zde
A jedna nádherná brož z osudové výstavy :) zde

O moc víc se mi toho dohledat nepodařilo :(

A úplně nakonec, jak už jsem zmínil v perexu, dnes večer na ČT2 ve 22.15 bude Eva Eislerová hostem pořadu Na plovárně… třeba něco přinese ukázat :)

Příspěvek byl publikován v rubrice Mistři řemesla.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Mistři řemesla šperkařského III

  1. No jistě, však jsem na Tě myslel, když jsem to psal.. („Jen aby to nevzal jako provokaci, nebo se mu neudělalo špatně od mysli!“)… :)))Ale těš se, až se dostanu k nějakému nešťastníkovi s foťákem, mám tu něco, co se Ti bude líbit téměř jistě ;) (A není to definitivní verze té Tvojí brože…)Jinak v Oslovi se stále běhá, takže Plovárna má sekeru (právě mi děkují za pochopení)… :o|

Zanechat Odpověď

