Začala sezóna

jahod s mlékem a …
chleba s máslem a hrachem.

Předpokládám, že prvým si všichni – kromě nešťastníků, kteří nesmějí mléčné výrobky nebo se osýpají po jahodách (nebo nesmějí mléčné výrobky A osýpají se po jahodách) – jednoduše, levně a často navozují obstojný chuťový orgasmus… Na druhou zmíněnou pochutinu budou ale asi mnozí nahlížet s nedůvěrou. Těm lze pouze a jedině doporučit:

Obohaťte si chuťový vesmír!

Namažte krajíc máslem, vyloupejte hrách a zaplňte jím pomáslenou plochu krajíce, jak nejtěsněji možno (ekvilibristé s dostatkem hrachu mohou zkusit i více vrstev, ale zde nemohu nabídnout žádnou záruku…).
Zkonzumujte.
Je to skvělé.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 responses to “Začala sezóna

  1. Hmm, zní to divně, ale když je čerstvý a šťavnatý… Až se k hrachu dostanu, zkusím :). Já jsem zase kdysi jako dítě dostal housku namazanou máslem a posypanou cukrem – a taky mi to chutnalo. Jen jsem se doteď nedostal k tomu to prověřit.

  2. Wu, s loňským sušeným vřele nedoporučuju :) Houska s máslem a cukrem zní taky ujetě, ale sladké máslo, to je skoro medomáslo, takže proč ne…(No, asi se to tu dost zvrhne, až si každý přisadí :)))

  3. Ne, nechci se zvhnout a přisadit, jen ten chleba s mladým hráškem mě hodně zaujal. Já teď objevila, že vynikající jsou i celé mladé lusky. Bývají jako dobrota v lepších mražených směsích. Jen mi to trochu připomíná kanibala, když sní těhotnou matku.

  4. zcr,a dočkali jste se:) Kamio v poslední době snídá dvě zrněnky a jogurt, ale vždycičky KAFE!! Vzhledem k tomu, že máslo nejím (na chlebu nene), tak snad si pdo ten hrášek prásknu hořčici nebo co, abych to nějak přišpendlil ke krající..:))

  5. Sádlem, Kamio, jedině sádlem… :o]A nebo – zrovna s Corwexem vedeme debatu o živici, ta by se taky mohla hodit… Chleba s dehtem a hráškem, a šálek horkého asfaltu k tomu :)))

  6. Magrátko, mlíko na jahodové knedlíky (které zbožňuju a dodnes si pamatuju, kdy jsem je jedl poprvé, ačkoli je to už tak dvacet let), to bych asi nezkoušel. Ale schválně – vem polévkovou lžíci mléka, přidej jednu jahodu, rozmačkej, pocukruj… a uvidíš ;)bos., až ochutnáš chleba s hráškem, narodíš se podruhé :)))

Zanechat Odpověď

