Pejskaři prominou

já mám psy rád, ale některým pokušením nelze odolat…
Taky se vám nedaří dešifrovat tajnosnubná výrobní označení remosek (R1100 atp)? Váháte, zda se dovnitř kuře vejde rozcapené či scapené? Kapr hlavý či bezhlavý? Sekaná bez rožku či s rožkem?
Řešení je snadné: zapomeňte na nudná čísla. Je tu…

Nová řada remosek

Čivava®
Bišonek®
Buldoček®
Mops®
Kokřík®
Pitbul®

Na vyžádání katalog remosek pro stravovací zařízení (Mastiff®, Doga®…)

Při pojmenovávání remosek nebyl upečen žádný pes.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co mne napadlo. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 responses to “Pejskaři prominou

  1. Kdybys chtěl podpořit mým podpisem petici za přejmenování, tak klidně. Já tě pak na oplátku poprosím o podepsání petice za přejmenování „vlasových nudlí“ a „chlupatých knedlíků“.Je možné nejíst něco, co se mi ekluje jen svým pojmenováním?

  2. Kamio,já je vidívám při kdejaké akci, ale asi jsem je nikdy v životě nejedla… možná mi dal někdy někdo kousnout, protože chuť si umím vybavit, ale to je vše.A mluvím o uších Štramberských, aby bylo jasno, zcr!

Napsat komentář