Tak jsem dneska trochu karbanil

(velmi matná ozvěna někdejší slávy, bohužel…)a vzpomněl si na jisté nevyřízené účty.
Tak tedy:

nepotkal jsem v životě karty, které by byly tak šmejdské jako ty od firmy Piatnik a synové („Piatnik, Qualität aus Wien für den internationalen Markt“). Konkrétní zkušenost mám s taroky (jaká to ušlechtilá hra!), které stály snad třikrát tolik co zlatý standart z Obchodních tiskáren Kolín, a zhruba třikrát méně taky vydržely, ošoupavše se záhy do stavu značně neuspokojivého (o šizeném papundeklu škoda vůbec mluvit…).

Ja ja, Qualität aus Wien… :o/

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazeno. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Tak jsem dneska trochu karbanil

  1. zcr,já mám moc rád ty klasické české karty mariášky.. jenže s nimi chlapci neradi hrají s výmluvou, že ty kule nebo žaludy musí počítat, takže tam potřebují mít tu cifru v pravém horním rožečku. To jsou karbaníci, to by jeden zaplakal…:)) Esteticky se nedají srovnávat-nebe(české) a dudy(německé)..

  2. Tou sou truhlíci :o)Kouknu a vidim!Mariáš hraju sice taky radši s jednohlavými kartami, ale ty dvouhlavé se mi líbí… vidíš, proč já vlastně ještě nenapsal článek o své karbanické minulosti…?!

  3. Moment, já myslel, že myslíš ty jednohlavé… pravda, obracení karet je otrava, ale zas tolik mi nevadí. Nějak se mi to nepodařilo najít rychle na webu, pak se ještě podívám.

Zanechat Odpověď

