Další profesní vtípek

Cukráři, ty… (Záviš nic moc, ale k tomuhle se jako reference hodí znamenitě*)
Spolu s artrózou, kyfózou a lordózou patří do skupiny sacharidů s narušenou uhlíkatou kostrou. Na rozdíl od artrózy, která má kromě zatuhlé rotace kolem jednoduchých vazeb problémy i s fragmentací skeletu, je stálá. Ze sterických důvodů upřednostňuje acyklickou formu. Jako všechny sacharidy zmíněné skupiny je nejsnáze charakterizovatelná mikrosonickou spektrometrií (charakteristický au-signál).

D-skolióza

*Cukrář je slangové označení pro chemika zabývajícího se sacharidy.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kreslení vtipové. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 responses to “Další profesní vtípek

  1. Ale to je krása! :o) A to nemluvím o blaženosti, která se ve mně rozhostila, že jsem konečně po drahné době narazila na člověka, který píše „sacharid“ místo „uhlohydrát“ (po upozornění na chybu snaživě přeměněný na „karbohydrát“)… :o)

  2. zcr: Což se jedním písmenkem prolíná se zbytkem, který zní „nulo“. Začínám si to od nich brát osobně! :o)) Ano, tenhle stupeň jsem opominula, první pokus bývá uhlovodan, druhý uhlohydrát, třetí karbohydrát.

  3. No, já jsem tomu všemu taky nerozuměla, chemie a ostatní podobné „odrůdy“ jsou mně opravdu hodně vzdálené. Ale i tak jsem se opět výborně pobavila. bavím se tady vždycky i moc vtipnými komentáři. Je to moc bezvadný blog. díky.Všem přeji moc pěkný weekend.

  4. asTMO, my jsme se našli ;))) Ještě jsem v „uhlovodan“u objevil jedno slovo (5/9); zlatý hovado! hanci, děkuju, taky přeju hezký týdnešlus ;)Kamio, Margrátko, myslím, že podstatná část toho vtípku je pochopitelná i pro ouplné lajky ;)

  5. Dělám si další zářez do hole, kterou je jednou všechny ztluču. :o) Mám tu další tři nulová hovada s tím dalším schovaným vevnitř! D-skoliózu na ně! :o))

  6. :o) Upomnělo mě to na dávné časy, kdy jsme v řeči hojně -ózovali, ale tehdá nešlo o sacharidy, nýbrž o choroby zákeřné. Oblíbená byla např. pivóza, nicméně tou jsem se nikdy nenakazila. :o)

Zanechat Odpověď

