Dialog

Shrot-artová plastika.
Asi nejrozměrnější výtvor, jakého jsem se zatím dopustil (chybí místo a prostředky…).
Tělo tvoří měděná chladicí spirála, hlavy vnitřky manometrů („hodin“ z redukčního ventilu), svítící element je 12V sufitka (žárovička do světlometu). Napájení – 6V síťový adaptér (jeden pól je protažený trubkou, druhý je připojený na kostře).

Dialog (mosaz, měď; 250x170 mm, 6 V; 2007)

Pokud by Dialog někomu připomněl objekty Karla Nepraše, spokojeně bych se zatetelil… :o)

Za fotografii děkuji mp.

Příspěvek byl publikován v rubrice Z mé dílny. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 responses to “Dialog

  1. Wu, r1 – ale pánové, vy byste taky na konci každé měděné spirály viděli kapičku špiritusu .oDKamio – chvíli trvalo, než mi to došlo. Nee, ani náznak inspirace Jacksonovými vizemi: smotoval jsem to dohromady sice letos, ale spirálu samotnou mám už dlouho a nápad nosím v hlavě leta… Z Tvé asociace soudím, že je Dialog nepoužitelný jako noční lampička do dětského pokoje… :o)

  2. hanci, díky. Nepraše mám moc rád a ty vnitřky manometrů jsou neuvěřitelně neprašovské (mám jich někde v krabici takových třicet a až seženu kanalizační trubku, takovou tu hnědou kameninovou, vyřazený kulatý dekl z kanálu a někoho, kdo mi navrtá do litiny vhodné díry, to bude teprve neprašovina jak vyšitá…).Nápady by byly, ale s realizací je to mnohdy hodně těžké – tohle mi trvalo několik let, než se sešlo vše potřebné…

Zanechat Odpověď

